Üniversitemiz Yaz Okulu Uygulama Esas ve İlkeleri’nin 8. maddesinin (a) bendi gereğince, Fakültemiz Yönetim Kurulunun 08.07.2021 tarih ve 2021/24 sayılı kararı ile yaz okulunda bir dersin açılabilmesi için en az öğrenci sayısı olarak belirlenen 25 (yirmi beş) öğrenci kontenjanına ulaşılamadığından, aşağıda yer alan 02.08.2021 tarih ve 2021/27 sayılı Fakültemiz Yönetim Kurulu Kararında belirtilen derslerin kapatılmasına, ders görevlendirmelerinin iptaline ve açılmayan derslerin ücret iadelerinin yapılmasına karar verilmiştir.

İlgili Fakülte Yönetim Kurulu Kararı için TIKLAYINIZ.

Açılmayan derslerin ücret iadeleri, yaz dönemi başlangıcından itibaren 2 hafta içerisinde aşağıda yer alan formun doldurularak gsf@aku.edu.tr mail adresine gönderilerek, yapılacak kontrol sonrası kayıt yapan öğrencilerin formda belirttikleri IBAN numaralarına iadeleri yapılacaktır.

İade Dilekçesi için TIKLAYINIZ.

Fakültemiz öğrencileri yaz okulunda açılmayan dersleri, Fakülte Yönetim Kurulu Kararı ile içerikleri uygun bulunan, saatleri veya AKTS’leri eşit veya daha fazla olması kaydıyla, yerleştikleri programın 2021 taban puanından daha yüksek olan başka üniversiteden alabilirler.

Bunun için öğrencilerimizin aşağıda yer alan Yaz Okulu Başvuru Dilekçesini ekleri ile birlikte düzenleyerek şahsen veya e-posta (gsf@aku.edu.tr) aracılığıyla Dekanlığımıza ulaştırmaları gerekmektedir. Eksik belge gönderilmesi halinde başvuru işleme alınmayacaktır.

Fakültemizde Açılmayan Dersler İçin Diğer Üniversitelerden Ders Alma Başvuru Dilekçesi için TIKLAYINIZ.

02 Ağustos 2021, Pazartesi 643 kez görüntülendi